Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Masz prawo dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od momentu odebrania zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie sklepu.
Postępowanie w przypadku zwrotu:
- Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go kartonie (lub innym bezpiecznym opakowaniu) razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu, w którym wskazany jest jednoznacznie numer zamówienia oraz zwracany towar, jak również nr rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki, jeśli opłaciłeś(-aś) zamówienie przelewem bankowym lub za pobraniem. Jeśli nie posiadasz odpowiedniego Formularza Zwrotu, pobierz go tutaj .
Aby uatwić i przyspieszyć obsługę zwrotu wyślij wcześniej skan wypełnionego oraz podpisanego Formularza Zwrotu na adres sklep@karuzelo.pl, co pozwoli zachować 14 dniowy termin na odstąpienie od umowy bez względu na czas dostawy zwracanego towaru. - Wyślij przesyłkę ze zwracanym towarem w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia Formularza zwrotu lub odebrania zamówienia (jeśli formularz dołączasz do przesyłki) dowolnie wybraną metodą dostawy na adres:
KARUZELO Artur Bąk
ul. Litewska 12/4
51-354 Wrocław.
Uwaga: Zalecany jest wybór przesyłki rejestrowanej w celu ułatwienia wyjaśnienia ewentualnych problemów z dostawą. - Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
Reklamacja i gwarancja
W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru, masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym lub na podstawie gwarancji producenta o ile została wydana. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres Sklepu lub drogą elektroniczną na adres sklep@karuzelo.pl.
W celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej dołącz do zgłoszenia m.in. numer zamówienia, wskazanie wadliwego towaru w zamówieniu, zwięzły opis wady, zdjęcia wadliwego przedmiotu, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane oraz żądanie w związku z wadą towaru. W większości przypadków reklamacje zostają rozpatrzone jedynie na podstawie opisów i/lub zdjęć. Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy dalsze instrukcje (np. prośbę o przesłanie towaru na adres sklepu lub wskazanego Serwisu). Ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
Więcej szczegółów nt. warunków reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.